joi, 12 aprilie 2012

ÎN SFÂNTA JOIE DIN SĂPTĂMÂNA PATIMILOR MI S-A ÎNTÂMPLAT UN


Scurt poem patriotic

Noi
românii de pretutindeni
dar
de fapt trăitori doar în stânga Prutului
lângă cetăţi (unele „în viaţă”
altele – pierdute
ca şi moarte…)
                         şi care de fapt-bis
suntem mai de dreapta decât
unii români de pretutindeni care
de fapt – sunt doar din dreapta Prutului

noi toţi din lungul acestei şire a spinării de apă
zisă Prut – „trup rupt” precum
scrisese îndureratul meu prieten Sică Romanciuc –
deci noi… (uite
două cuvinte în plus: poemul
era cazul să se încheie până la
„deci noi”…)

12.IV.2012



Dragi prieteni, colegi-scriitori şi cititori-colegi, vă urez un Paşte Luminat, Pace în suflet, Inspiraţie, Izbândă în toate şi multe ocazii de a Vă scrie Cuvintele Destinelor cu Majuscule!

leo butnaru

4 comentarii:

  1. Dragă Petre, textul mi s-a întâmplat, eminamente, acum 5-10 minute, încât am tresărit eu însumi, gândindu-mă la mine, la tine, la noi, la voi-noi-noi-voi, dar şi la Sfântul Răstignit. Cred ca anume El insuflă atare umile pulsaţii de cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  2. cu preţuire şi tandră admiraţie, să vă fie Învierea cu Lumină.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulţumesc, răpunzându-vă cu aceleaşi sentimente calde, de tandreţe sufletească. Paşte Luminat!

    RăspundețiȘtergere