sâmbătă, 14 iulie 2012

DISCUŢIE CU DOMNUL ORDINATOR




A-ROND, EURO, COPYRAYT, MARCĂ ÎNREGISTRATĂ…

(Alexandru Macedon)

Dintr-o simplă curiozitate
deşteptul meu computer – precum  de altfel
sunt şi ale domniilor voastre – ingenioase-foc;
deştept atent până la precauţie şi nuanţă
mă întrebase mai ieri de am dorit să scriu chiar
Alexandru Macedon sau
mai simplu
dar ca un dar angrenat mai în sudură de veacuri şi civilizaţii
am dorit – sau ar fi mai bine să scriu –
@lex@ndu M@cedon
la care eu chiar am intrat serios-ironic în discuţie cu
deşteptul şi prevenitorul computer
zicându-i/ scriindu-i chiar în… el:
Păi în atare caz hai să formulăm şi mai modern:
@l€x@nd®u M@©€don. – Însă
inteligentul computer înţelegând gluma
răspunse serios:
                           Aşteaptă niţel
şi vei vedea că nu peste mult timp
vor ajunge simboluri universale
şi literele l, x, n, d, u, m, o, n – precum
@ € © ® – prin urmare
să ne imaginăm cum va arăta deplin
numele tânărului rege spartan
deocamdată scris  – @l€x@ndu M@©€don
(cel puţin aşa cred eu că e mai
în spiritul timpului…)

12.IV.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu